تعوری!!!

꓄ꍏꃅꂦꂦꋪꍏ · 09:07 1400/05/03

های

برید ادامه

این اسکرین شات مال قسمت تایم تگر هستش که بانیکس داشت اسم چند تا شرور رو میگفت

من فرانسوی بلد نیستم ولی آخر جمله ای که روی تصویر هست نوشته Majestia که به فارسی میشه مجستیا،یادتون اومد؟

بله ایشون مجستیا هستن ابر قهرمان توی نیویورک.

اول جمله توی اسکرین شاته بالا یه اسم هم نوشته«Inoblia» به فارسی «اینوبلیا» 

به غیر از اسم های که هستش اینا شباهت ظاهری هم دارن!!!! 

حالا میریم سراغ بعدی

این اسکرین شاتی که میبینین رو من از قسمت تایم تگر گرفتم که تو این سکانس کت نوار میگفت:آخه «miss your rat»با اسمش کاری ندارم ولی معنی rat میشه موش حالا به عکس دقت کنین

اینجا آقای رامیه یه موش تو دستش هست قبلش هم کت نوار بهش گفت«برو سراغ یه حیوون دیگه».

حالا میریم سراغ تعوری حاکماث آینده

توی این سکانس همونطور که گفته شده هاکماث آینده گابریل آگرست نیست این به کنار وقتی که جنگشون تموم شد گابریل به حالت عادی برگشت نا امید به دفترش رفت وقتی به ناتالی گفت ناتالی بهش دلداری داد درست بعد از اون لیدی باگ رو دیدیم که به آلیا زنگ زد و گفت ببخشید که نتونستم بیام و از بچه ها مواظبت کنم آلیا هم بهش گفت نگران نباش یه دوست هست که مراقبشون باشه و بعد تماسو قطع کرد و بعدش یکی رو نشون داد:بله لایلا رو نشون داد من میگم که لزومی نداشتش که نشون بده اون دوست کیه مگر اینکه بخواد به ما بگه که هاکماث آینده کسی نیستش جز لایلا.چون دقیقا بعد از سکانس نا امیدی گابریل این سکانس رو نشون داد.و اینکه لایلا بعد از هاکماث و مایورا اولین کسی هستش که از لیدی باگ و کت نوار متنفره.!!!

و یک تعوری دیگه که مطمئنم نصفتون دیدینش

ببخشید یذره بی کیفیته

البته بانیکس دونفر دیگه هم معرفی کرده بود که چون من برای اونا تعوری نذاشتمشون😐😁

حتما نظرت رو برام کامنت کن 💭و لایک هم یادت نره❤

بای بای گوگولی ها❤👋